Unifiedpost blijft groeien in digitale segment

(ABM FN) Unifiedpost blijft hard groeien in het digitale segment. Dit maakte het bedrijf donderdagmorgen bekend.
In het digitale segment steeg de omzet in de eerste negen maanden van 2024 autonoom met 10,0 procent naar 44,9 miljoen euro. De traditionele communicatie diensten leverden daarentegen een 11,2 procent lagere omzet op, van 28,0 miljoen euro. De totale omzet groeide zo met minder dan een procent naar 72,9 miljoen euro.
Het afronden van de desinvesteringen 21 Grams en The Wholesale Identity Access ligt volgens het bedrijf op schema, terwijl de desinvestering van Fitek/ONEA al in juli werd afgerond.
“Wij blijven ons richten op het versterken van onze financiële positie”, zei het bedrijf in een toelichting. Het verwacht dat de autonome groei bij Digital Services in de huidige structuur op iets meer dan 10 procent zal blijven.
“Unifiedpost is klaar voor een nieuwe groeifase. Dit, in combinatie met een versterkte bestuursstructuur door een nieuwe samenstelling van de raad van bestuur, positioneert ons om volledig te profiteren van toekomstige kansen”, aldus oprichter Hans Leybaert.
Vorige maand kondigde het bedrijf de benoeming aan van Nicolas de Beco als nieuwe CEO, met ingang van 1 december. Leybaert wordt de nieuwe uitvoerende voorzitter.

© Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved. Any redistribution, duplication or archiving prohibited. ABM Financial News B.V. and the provider of this website/application do not warrant the accuracy of any News Content provided and shall not be liable for any errors, inaccuracies or delays in the content, or for any actions taken in reliance thereon.